fb_fm graphics klasorunu Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2007 icine atmama ragmen logolar oyunda gorunmuyor. Ne yapmam gerek ?
intern Orjinal Mesajı Yazan: badboy_t preferences tan use skin cache özelliğinin yanındaki tiki kaldırın ve tekrar user data yı işaretleyin sorun çözülüyor;) çözüm bu... çalışma için teşekkürler osa ***intern***
Fifa_delisi10 yabnac liglerdeki takımların logoları yapılsın bence çok kötü duruo böyle we profildeki resimler