acemi31 yaf ark.lar ben bu oyunu pcye yukledim fakat daha hiç oynayamadım.256 ram geforceFX5200 ekran kartı 1,47ghz pc özellikleri var.oyuna girdiğimde masaüstüne atıyor oynayamamın sebebi sistem özelliklerinden mi?
_TaYFo_ Ekran kartının fifa07'yi kaldırabileceğini zannetmiyorum benim önceki ekran kartım geforce mx440tı fifa05'te sorun çıkarınca değiştirmek zorunda kaldım.
MercilesS Ben aynı ekran kartı ile oynuyorum ekran kartının sürücüsünü güncelleştir sadece www.nvidia.com 'dan son sürücüyü indir çalışması lasımm artık
emresiz ben de geforge fx 5500 var oyun tam başlayacakken masaüstüne atıyor.Dirext x 9 yüklü demo çalışıyor.Ama full oyun çalışmıyor neden acaba?