Orjinal Mesajı Yazan: iyi_man82
kerim abi, şükrü saraçoğlu stadı, tek de yüklesem, 3 büyükler stad yamasını da yüklesem her halükarda hata veriyor, kitraptor kullanma diyorsunuz fakat samiyen ve inönüde çatır-çutur çalışan oyun saraçoğlunda mızıkçılık yapıyor, samiyende ve inönüde de hata versin diye elimden geleni yapıyorum, inadına süper çalışıyor. (kitraptorla home-away-kaleci-third formaları yüklüyom (2 gk 768*768) samiyende ve inönüde sorunsuz, saraçoğlu ııııhhhhh) nolur abi yardım et. Sammiyende ve inönüde de aynı hatayı verse anlayacam fakat sadece saraçoğlunda vermesi bir tuhaf olunca bu kadar üstüne düşüyom, sırf bu yüzden (ABARTI DEĞİL) en az 30 kere fifa07 yi yükleyip-unistall ettim, kurtar beni şu ızdırapdan nolur,
canım sıkıldı en son bi çim yaması yükledim, sonuç tıpatıp aynı, yani saraçoğlu fırlatıyor masaüstüne, samiyen ve inönü çalışıyor aslanlar gibi. Şükrü Saraçoğlu resmen şöyle diyor: "Arkadaş bende oynamak istiyorsan başka hiçbir şey YÜKLEYEMEZSİN, yersen böyle" , yani dediğim gibi aynı hataları diğer 2 stadda da verse ağzımı açmayacam.
Dosya yapısından fazla anlamam abi, saraçoğlunu yüklerken install etmeden, şu şekilde, dışardan dosyaları eagraphla zdataya importlamak, fifa.db dosyasında stadium bölümüne 3 nolu stad olarak ve takım bölümünde fenerbahçe (326) nin stadium hanesine 3 yazmak dışında eklenen bi yer varmı install işleminde. bi de bu şekilde deneyecem bakalım inşaallah olur.
KERİM ABİ, NOLUR YARDIM ET,
Haaa bu arada ışıklandırma yamalarını yükledim, süper olmuş ellerine sağlık. saraçoğlu için de bekliyom.