Kokane Kuzenimede kopyaladim oyunu, ondada olmadi fake hareketi. Demekki indirdigim yerden kaynaklaniyor. Peki controllerlerin dosyasi var mi?
Kokane Bak, en altta standart olarak y harfi ile yapiliyor bu hareket. Ilginc olan, frikiklerde 2. adami cagirdimmi, otusa basarak kullandimmi isliyor tus. Yalniz fake bide son hareket iptal etmek isteyince islemiyor nomisiz.
eozen81 Gamepad ile şu frikiklerde üstten atlatarak nasıl yapılır o ahreket bilen yapan var mı acaba Teşekkürler
Kokane 2. adami cagiryosun sonra resimdeki y tusu yazan tusla oluyor, yani degistirmediysen y ile. Bide biri bana yardim etse. Varmi controller dosyasi?
Kokane Hay anasini sayin seyirciler. Ulan baska bi linkten ingilizcesini indirdik, onunlada hareketi yapamiyorum. Olmaz öyle sey ya.