abi ortada harika denen bi patch var ama malesef :mad: çelişkili yorumlar yüzünden yükleyemiyorum.bazı arkadaşlar beğendim sorun yok diyor,kimileri ise yüklemeyin oyunu bozdu falan diyor.hangisine inanıcaz? bu yamayı buraya koyan arkadaş kimse,ona soruyorum harbiden bu yama ne yaw? bir yanda yıllarca didinip edindiğim kariyerim ve koca oyun,diğer yandan klasik ve kötü gözüken ea reklam panoları....:confused: kafam karışık,yüklesem bozulurmu ki,yoksa koskoca oyunu yeni baştan yüklemeyim....lütfen yardım!:(