Sadomazohist Teşekkürler arkadaşım, tam istediğim gibi diyebilirm. Önceden teker teker eklemesi kabus geliyordu bana . Oyun daha bir orjinalleşti bence :D
gsolgugs walla buildere tıkladım hata verdi.sonra oyuna girdim masaüstüne attı.kimseye yalan borcum yok.şimdi oyunu bi daha yükleyip bi daha bakıcam.
badmango_crespo teşekkürler.yükledim ve sorunsuz çalışıyor.hatta kayıtlı menajer im vardı ona bile zarar vermedi.yalnız skor tabelası çok belirgin duruyo ve bikaç kere masaüstüne atıyo:o ama noolcak bizde bi daha giriyoz.:D öteki reklam panolarıyla oynamaktan iyidir.:)
Sezo1905 bu konu ilk çıktığında pek aldırış etmedim.mükemmel yapama ne olabilirki diye meğer ne yamaymış be:)saolasın fifadelisi bizimle paylaştığın için;)
Fifa_delisi10 beyler konudaki resimde herşey açık reklam panoları ea reklam panoları yerine geçrekteki playstation 3 v.s gibi reklam panoları ea kramponları üstüne burdaki bazı kramponlar popups we yan hakemlerin face değişikliği daha gerçekçi koşuyorlr ayrıca