Merhaba arkadaslar,
oyunu kurdum ama oyunda grafikler cok kotu.her cozunurluk ayarinin denedim ama olmuyor.ustelik oyun oynanirken donacak gibi agir agir akiyor.ne oldugu belli olmuyor.sistemimi asagiya yaziyorum.yardimci olursaniz sevinirim.
CPU: P4 1.7GHz
Ram: 512
Ekran Karti: Asus A9550 256MB with ATI chipset
DVD ROM: Philips DVD writer