immortalmare Arkadaşlar bi yardım lütfen delircem ya fifa 07 de create team dedim bizim takmı yaptım sonra create player dedim oyuncuları takıma soktum maç yapcam rest of the world de görünmüo ne yapabilirim bi yardım ltfn