thuringwethil directx 9.0 yülüyorum fakat dxdiagdan baktıımda hep directx 7.0 gözüküor ne yapmayalm oyunu yükleyemiorm fifa yı
ferfarfur bende de aynı sorun oyunu yükeleyemiyorum.cd key i yazıyom.ondan sonra evet falan geliyo evet e tıklıyom directx 9.0c falan diyo 9.0c yükledim gene aynı şey oluyo neden acaba?