Orjinal Mesajı Yazan: gsolgugs
slm. arklar.ben fifa 07 yi açtığım zaman kasadan baya bi ses geliyor.sonra kesiliyor. daha sonra menüde aşağı yukarı tuşuna bastığımda, entera bastığımda 2-3 snlik. bi ses geliyor.ilk defa karşılaştım.az bi ses deil.bu neden kaynaklanıyor olabilir?ayrıca böyle bi sorun yaşayan var mı?
Kanka aynı sorunla bende karşılaştım o ses flopy(disket sürücü)den geliyo.
>Bu sorunu çözmek için şunu dene;
-Bilgisayar a gel sağ tıkla,Açılan menüden Özellekleri seç sonra Açılan pencereden donanım menüsüne tıkla Açılan mennüden Aygıt Yöneticisini seçBir sonraki açılan listeden disket Sürücülerine gel sağ tıkla ve oradan Devre dışı bırak seçeneğini kullan ve son olarak ta sana sorulan soruya evet yanıtını ver....
Sorun %200 düzelirr :D :D :D
(Sürücüyü Aktif edebilmek için aynı yol ile sürücüyü etkinleştir seçeneğini kullan)
Saygılar