zauhahahha :D :D :D :D :D
al işte nası oynuyolar kıskanalar çatlasın:D :D :D :D :D
Hoş çalışma :)
böle bişey tahmin ediodum ama harbi acaip komedi :d:d:d
Ben biliodum oynayacaklarını zaten...
güzel :D:D
güzel oynamıslar :D
**Çok güzel oynamışlar :D:D**
çok ii yaa :D
oynuyolar işte :D:D
idare eder
hebele hübalaaa:D:D:D harika
Tahmin etmiştim:)
biz böle şampiyonlua **oynarız**:D
süpppper:D
**HEHe demekki oynuyorlarmış bide alex'le tümer beraber oynasa gzl olcak:D**
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: