arkadaşlar fifa07 de stad eksıkliği var özellikle orjinal alanlara seleniyorum fifanızı acıp kaç stad oldugunu buraya yazarmısınız. hatırlarsanız fifa07 tanıtımlarında 51 tane stad olacagı belirtiliyordu.ama benim elimdeki fifa07 de 46 tane stad ver neden acaba orjinal olmadıgı için mi? :confused:?