Vallaha biz olmicaksak Insallah Manisa olur.
Eger baskan yine t.direktöre destegimiz sonsuz derse... Ya bi insan bu kadar geri zekali olamaz ya. Tuncay cikar mi ya? Tuncay be. Sonra Serkan'i öldür, asil forvet olan daha cok genc tecrübesiz Kerim'i sag bek oynat. 2 yenen golde hatasi var. Gerci 2.golde faulda calabilirdi ama neyse. Is isten gectikten sonra gelmis Keerim'i cikariyor. Mac basindan beri bütün toplari kaybetti. Appiah bozuk. Deivid dökülüyor. Tek Kezman sevindirdi beni, bi düzelme var.
Artik enayimi diyelim ne diyelim. Böyle bi Volkan GS'de ne isler yapardi. Adam 2. yari döktürdü. Kaptanlari pisligin daniskasi. Zaten Aykutta cikardi.
Bu is böyle gitmez. Ersun hocanin kapisini calsinlar. Olmadi, Ridvan hazir bekliyor.