brianfelix anlamıyorum fifa 07 de tsl için sadece ocakta transfer dönemi var hani bir yamayla çözülür mü diyorum???
Urea evet yazin transfer yapilamayip direk eylulden baslamasi cok sacma olmus..ztn tr ligi cok ozensiz, adamlar 4 gun sonra guncelleyebilirlerdi 28 agustosta guncellenmis,bence artik 1 eylulde guncellemeliler,bir cok transfer yok....