Hmm...
Vallaha bizde hata vermiyor...
Bizde diyorum çünkü burada yükleyenlerden bir şikayet olmadı.
Sorun sende diye düşünüyorum
Sonuçta bir emek harcanmış bu işe, soracaksan da isyan edercesine bir haykırış içerisinde sormamalısın.
Çünkü böyle bir tavır içerisinde sorununa yanıt alacağını pek zannemiyorum.