hasan bey arkadaslar bende ües5 orginal var yani marketden aldim orginal!!! ben bu oyunu nasil (pes5) online oynucam ??? lütfen yardimci olun saygialr sevgiler Hasan bey :D
hasantekin Niye yenı bir konu açma gereği duydunuz.Üstkonuda nasıl oynanacağı hakkında detaylı bir şekilde anlatılmiş.:mad:
danielmarcos http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=57761&pagenumber=1&perpage=10 Burda çok açık bir şekilde anlatılıyor,forumu biraz daha araştırırsanız bulabilirsiniz.