jam1907 besiktası secince trabzon pankartları cıkıo onu nasıl düzeltecegim akrapın yapmıs oldugu yamayıda yükledim taraftar sesleri cıkıo ama stad cıkmıo bunları nasıl düzeltecegim lütfen bi yardıııımmm edinn
rashhed yamalar var onun için mesela inönü stadyumu 3 büyükler stadyum paketi yada sadece pankartlar için birini indir sorun gder
jam1907 abi simdi dedigini yaptım 3 büükler stadyumu indirdim bu seferde oyudnan atıyo ne yapıcam yaaaa
Kerim http://www.hemenpaylas.com/download/1734899/Fifa07_BJK_Genel_Pankart.rar.html "FIFA 07\data" içinde stadyumların uninstall dosyası var onu çalıştır ve yukardaki patchi indir yükle