jam1907 eed ben onu cristiano ronaldo ile yaptım shift e basılı tut asagı yukarı yap yapıo ilk önce antrenmanda denee oldugunu göreceksin yapamazsan yılma ama :) cünkü banada kafayı yedirmisti ama en sonunda yaptım hadi kolay gelsin
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: jam1907 eed ben onu cristiano ronaldo ile yaptım shift e basılı tut asagı yukarı yap yapıo ilk önce antrenmanda denee oldugunu göreceksin yapamazsan yılma ama :) cünkü banada kafayı yedirmisti ama en sonunda yaptım hadi kolay gelsin biraz zor yapılıo ama seken top geldiğinde daha kolay oluo
emreke shifte basılı tutup sağ+sol yön tuşlarına 2-3 kez art arda basarsanız videodaki o hareketi yapıyor.