hasantekin Nasıl bir sorunla karşılaştıgını soleseydin.Çünkü kurması çok basit.Setup a Tıklayıp yukyeceksin.Zaten senı yonlendiriyor.
soNer07 yaa setupa yıkla seni yönlendirir diyosun iyi diyosunda ....setupu nereden indirecez....onuda bi söylesen....
tunche ya ben de we9u yüklüyorum sonra açarken this program cannot be started if setting is performing diyor ve açılmıyor..yardım bekliyorum..
badboyksk BEYLER MERHABA BENDE WE9 DA OYUNU KURDM ACTIM AMA SIYAH Bİ EKRAN KALIO İLERLEMIO NASIL YAPCAZ YARDIM EDERMISINIZ