bjk___1903 ben beşiktaş la 1 sezon oynadım .ligi ve türkiye kupasını aldım.baya iyi yönettim takımı.ama sezon sonu maçlar bitince yeni bir takım seçmek zorunda kaldım beşiktaşla devam edemedim yada kovuldum heralde bunun sebebi nedir sizce?