punisherGS ya ben online mode a giriyorum mac yaratıyorum biri geliyor sonra siyah ekran da sol altda loding yazıyor ordan online mode sayfasın ageri atıyor [/QUO bu geri donme sorunu rakibinin yada senin bağlantınla ilgili, her zaman olan 1 sey değl. ama gunde 1 kaç kere mutlaka banada oluyr. Her zaman olmuyosa kafana takma derim. saydam sanırım kafeyi kapattıkdan sonra oynasam daha iyi olacak bide online mode da 800*600 ve low detay şartmı ya « Önceki Sayfa
saydam sanırım kafeyi kapattıkdan sonra oynasam daha iyi olacak bide online mode da 800*600 ve low detay şartmı ya