ozguven inönü stadını kurulumunu yaptıktan sonra manager modda oyu yüklemeye başladığı anda masa üstüne atıyor.aynı sorunu yaşayan varmı arkadaşlar yoksa sadece bendemi oluyor.yamayı kaldırdıktan sonra sorun olmadı şimdi oyunu oynuyorum.
Fifa_delisi10 yamada hata wardır bu problemelr çok oluor yada kurduktan sonra fath builder programını çalıştırmamısındır
ozguven yamadan kaynaklanıyor galiba fathbuilder çalıştırdım kurulum yaptım olmadı.sildim zaten orjinal haliyle oynuyorum.