NoumÂ.21 Create Player'den olusturdumuguz oyunculari dynasty mode'da nasil takima alabiliriz veya oynadigimiz takimda baslatabiliriz.. Oyuncuyu caylak yaparsak drafta giriyor ama 1 yillik oyuncu yaparsak yerlestirdigimiz takimda yer almiyor.. * *