SuperBamm futbol forumda yeterince ronaldo yeterince nuri şahin hatta adı sanı duyulmamış 3 top sektirip futbolcu olan adamları bile izledik. gına geldi..
Lvnt_Asn güzel oynuyor nuris sahin ben fbnin yerinde olsam yabancı ya gidecegime onu alırım bi nuri bide hamit
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway vs ne alaka anlamadım vs yani versus kapısma anlamı olarak kullanılır burda tanısma var :D Bende anlamadım :) Hem tanışmışsa tanışmıştr napalım alla alla (:
ozman89 Evet bencede güzel oynuyo bide arda geliyo arkadan ama onuda sımartıyolar biraz şımartmasalar gs ye bi hagi daha olur işte...
Shevchenko ozanın verdigi videoda ki yorumlardan **"Nuri is fantastic! Come 2 ARSENAL!!! " , "Turkish Pirlo"** gerçekten güzel
phatuphatu Türkish Pirlo mu Waow Bu arada nuri şahin neden son milli kadroya çağrılmadı bilen varmı sakatmıydı neydi...??
Mr_AsLaN Bir Arda videosu var elimde konu acilmisken koyuyum bari &mode=related&search=">Arda Turan video