**arkadaşlar ecc liginde 2 fenerbahçe olduğunu duymuştum fbyle şampiyon oldum ligde sonra eccye girdim münihi yendim sonra baktım gruplara grubumda münih yok puanımda 0 dedim heralde eleme oynadım ama tek maç usulü idi münihteydi sonra grubun maçalrı başladı baktım göteborgda çıktı onuda yendim ama göteborg diğer fbnin grubunda idi yani bebn 2 grubta birden oynuorum arkadaşlar ne saçmalık yaw 12 maçmı yapcam ben**