bende ikisini oynarım ama dikkat etmen bi nokta var pes bir şeyi yapınca tam yapıyor buna örnek şunu veriyim misal fıfa 07 de gsnin beyaz formasının nurası fln yanlış ama pes lisanslı yapınca herşeyi ful tıpkısının aynısı oluyo o yüzden bende sanırım pesci oluyorum