1.cd nin içinde kurulum için exe dosyası , diğer 3 cd`de ise rar şeklinde 3 parça var .
4 ünü de aynı klasöre atıp exe dosyasını çalıştırınca işlemleri yapıyo ve birkaç dakika sonra işlemler bitince kendiliğinden kapanıyo .
Sonra 4.cd yi Cd Rom`dan çıkarıp tekrar taktığımda Install kısmı geliyor İngilizce`yi seçip devam ediyorum , yükleme tam %1`e geldiğinde flag.ebo hatası veriyor . Bu hatanın nedeni nedir nasıl kurtulurum bundan ?
Ayrıca kurulum sırasında Daemon Tools programını kullanmam gerekmiyor muydu ?
Yardımcı olacak kişilere şimdiden teşekkürler .