arkadaşalr ben fifa bu sene yeni oynuyom..
bu yüzden tuş ayarlarına alışamadım..
peste oyncu değişme joypadda L1 l oluyodu fifada x le oluyo ve buna hiç alışamdım..
ayrıca press le şut tuşu aynı..
bu şekilde iyi oynanmıyo..
options control bölümünden buna çözüm buılamadım..