fathbuilderla alakası yok programın. Zaten başlı başına bir program.
Arkadaşında dediği gibi load diyip formayı seçip(bmp formatı) make a tıklamak yeterli. Yani fathbuilder nereden çıktı anlamadm.
Her neyse program şimdilik bir tek minikitlerime yarıyor.