furkan111 oyuna girince "Please insert the correct DVDROM,select OK and restart application"diyor. ne yapicam
big sexykn crack yapman gerek.cd'deki partları çıkardığın klasörde crack klasörü var.orada fifa07-dns klasöründeki dosyayı kopyala sonra oyunun kurulduğu d/program files/ea sports/fifa 07 klasörüne yapıştır.oyuna gir.