Bursa’da yoldan geçen seyyar satıcının üzerine Çağrı takma adlı AİDS hastası travesti düştü...
Bursa’nın Osmangazi ilçesinde, “Çağrı” takma adlı AIDS’li travesti B.T., oturduğu apartmanın ikinci kat pencesinden önce konfeksiyon malzemelerinin satıldığı seyyar arabanın brasının üzerine, ardından satıcı Hüseyin Çaprazoğlu’nun omzuna çarparak yere düştü. Yaralanan travesti ambulansla hastaneye kaldırılırken, Çaprazoğlu da hastalığın bulaşabileceğini düşünerek gömleğini çıkardı. Satıcı, “Hemen kan var mı diye üstüme baktım. Kan yoktu ama yine de gömleği çıkardım. Düştüğü yerdeki kanı da deterjanla yıkadım” diye konuştu. Sağlık durumunun iyi olduğu belirtilen T, ise kendisinin camdan Öykü adlı travestinin ittiğini söyledi.
*Evet Gazetesi | **Ya işte kiminin kafasına taş düşer kimininkinede böle şeler... :D**