ylcn16 manager modda puanla top acıyorum. ama maclarda bu top cıkmıyor..game settings te top secip kılıtleri acıorm.kaydediyorum.. sonrada maclara gelınce hep beyaz nike ıle maclar oynanıyor. acaba neden bilen var mı??
joker64 kick off a gir ordan game setting ge ordan ilerle biywrde footbals yazıyo orda açtığın topların isimleri var ;)
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: lampart kick off a gir ordan game setting ge ordan ilerle biywrde footbals yazıyo orda açtığın topların isimleri var ;) aynen fan shoptaki bütün toplar war seç ordna istediğin topu save le artık o topla oynarsın fakat menajer modda olmuo çünkü her lige özel top yapılmıs turkcell süper lig topu war çoğunlukla onun için değiştirsende işe yaramıo anca kick off yaparken yarıo
ylcn16 Orjinal Mesajı Yazan: lampart kick off a gir ordan game setting ge ordan ilerle biywrde footbals yazıyo orda açtığın topların isimleri var ;) ıyı güzel soylıyosunda kıckoff ta oluo snn dedigin. manager mod da olmuyor. yukarıda arkadasın dediği gibi..ben manager mod da olanı sormustum. saol yıne de..