mc_surgun VALLA KARDESSS IYI OYUNCALAR BAYA BILDIGIM VAR GENCLERDEN SU ANDA YAZSAM DOLAR BURASI MSN ADRESIMI EKLE ISTERSEN HADİ KİB surgun-mc@hotmail.de
mc_surgun VALLA KARDESSS IYI OYUNCALAR BAYA BILDIGIM VAR GENCLERDEN SU ANDA YAZSAM DOLAR BURASI MSN ADRESIMI EKLE ISTERSEN HADİ KİB surgun-mc@hotmail.de
f_y carlos tevez,cardosa tiago,mülayim erdem,yasin karaça,can arat,semih şwntürk,javier saviola,frank rbery
KoyuFenerli İyi de ilk senede türkiyeye messi ronaldinho ribery gelmioki ben peter crouch, serhat akın, klaas jan huntelaarı fln alabildim. bi de arda çıkmıo napmam lazım.
aslan44 Orjinal Mesajı Yazan: mc_surgun VALLA KARDESSS IYI OYUNCALAR BAYA BILDIGIM VAR GENCLERDEN SU ANDA YAZSAM DOLAR BURASI MSN ADRESIMI EKLE ISTERSEN HADİ KİB surgun-mc@hotmail.de seni ekledim msn'ni açtığında göreceksin k.i.b. Bu arada ben artık ilk sezonda değilim ama yinede veririsen sevinirim eğer hala oynuyorsanda vıcunıc,kompany ve tevez'i mutlaka al prim yapıp iki katına satabiliyorsun
Fifa_delisi10 aeron lennon tainio totthenam defoe paulete geliyor gs ye aldım pauletayı gol kralı oldu 2. kademe adamlar geliyor takas olayına girin hep böyle aldım mesela:D