UniDB ve Microsoft Access gerekiyo
UniDB'i kurduktan sonra programı çalıştır
1.Next'e tıkla
2.Export DB to Microsoft Access
3.Karşımıza iki tane satır geliyor bunların ilkine türkçeleştirmek istediğimiz dil dosyasını seçiyoruz. İkincisinede yeni bir access uygulaması açıp onu konumunu veriyoruz.
Eğer düzgün yapmışsanız en altta table_language diye bi yer geliyo onu çift tıkla türkçeleştireceğin yerleri değiştir ve kaydet.
En sondada import edip oyuna kaydedicen.
Anlamazsanız resimlide anlatırım...