TanerBahce ben bir baska yerde buldum !!! ama yükledikten sonra oyunu oynamak istedigim zaman beini atiyor oyundan !!!
ferfarfur kardeş benim türekçe spikerin içinde dat_eng.big --hdr_eng.big --- birde bigGUI diye bir program olacak sende de bunlar var mı?
ferfarfur sen başka bir ses yaması eklediysende atar ben tsl update 1.0 ı yükledim benide atıyordu ama ben sonra onu yaptım yapamayanlar için mail adresim:furkan_kilic_94@hotmail.co