Evettt gelelim bu konuya..
Orjinal oyun almanın bir çok etkisi var... Ben 2005 den bu yana alıyorum orjinal aslına bakarsanız ozamanlar oyunlar cok pahalıydı ama bende emege saydı olayı var biraz gerci evet kazıkladılar bizi ama olsun yapacak bişey yok...
Ben manevi acıdan rahatlıyorum yani :) komik ama öle.. Bu sene Turkcell süper ligin inanılmaz kaliteli olarak oyuna eklenmesi sanırım bir cok kullanıcıyı ateşledi ve ilkkez fifa serisi tr de bukadar cok satılmaya başladı...
Şu an orjinal oyunun son kullanıcıya faydası Online mode da inanılmaz cekişmeli ve zevkli maclar interaktif ligler avrupa dan futbol sonucları şampiyonlar ligi sonuçları takımlardan haberler gibi bir takim katkıları var EA donwloader a yaptıgı yeni yamayla sanırım bundan sonraki güncellemeleri otomatik yapması icin bazı calışmalar icinde..
Hiç olmazsa abi ne biçim oyun bu ya falan filan itiraz ederken ben bu oyuna para verdim diyebiliyor insana ama korsan oyun alıpda ya bu nasıl lig bu nasıl mac nasıl oyun diyenleri pek anlıyamıyorum..,
sevgilerr saygılar iyi akşamlarrrr yine görüşmek üzere :) ( umarım sacma sapan olmamıştır :P)