ya bu fifa 07 nin 1. cdsin de fifa 07 nrg part 1 dio 2.cd de fifa 07 setup part2
3. cd de setup part3 4 tede setup part 4 dio partları yüklerken 1 . cd bitince 2 yi istio takıom ama açmıo illa gözattan göstermek gerekior gösterdim ve yaptım autorun da setup dedim 17 de 00000000.256 mi öyle bi dosya var hata çıkarıor
bu yazıor A PROBLEM OCCURRED WHEN TRYİNG TO TRANSFER THE FİLE C:\DOUCUMENT SETTİNG\CAN\YENİKLASÖR\FİFA 07\00000000.256 FROM MEDİA nedemek istio anlayamadım
YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİMMMMMM