p_e_l_e **ben we turka 2006 yı kurdum.pes 5 tr-1 i kuruyorum.sonra pes 5 tr-2 yide kuruyorum.konamıyı belgelerime yapıştırıyorum.crack yapıyorum.sonra maç açılmıyo kapanıyo.ama pes 5 tr-2 yiyüklemeden geçine oyun normal çalışıyo ne yapmalıyım?**