eden sürekli şut tuşuna basmıcan önceki oyunlardaki gibi. bu oyunda tam kafasına gelirken bascaksın. yoksa gol olmuyo
m0K0k0 abi şu ortadan bende kafayı yicem yaw orta açıyorum adam beni ekarte ediyor arkasında kalıyorum
oricalcus harbiden biraz zor olmus ama arkadasların dediklerini uygularsan daha fazla gol atarsın ortalarda
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: geo22 nasıl gol oluyor ortalardan bi türlü çözemedim 30 orta yapıyom 1 i belki gol oluyor yardım:::: orta yaparken hızı ayarlaman lazım