Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Kocumu sana yazmadim. Mesajlarimi bile okumuyorsun düzgün sonra yorum yapyorsun. Yok "kocum", yok "FB GS meselesi". Düzgün oku sonra yorum yap. Köseyede sikistigim yok. Ama gercekten kapansin artik. Bende sIkIldim. Nede olsa H.Sükür gözlügü takilmis birkere.
Bu kocum mocum samimiyetligi nerden ??? Nerden kocun oluyormusum ben senin ??? Kim kime artistlik tasliyor burda he ??? Sen sikildin diye konu mu kapanacak?? senin bir ozelligin mi var ???? Adami hasta etme sen dusunceni yazdiysan yazdin ama o kocum mocumu bi kenara at cunku seninle samimi degilim onu gider yakin arkadaslarina soylersin ama bana degil.....saygisiz....
EDIT:
Kokane baktin olmadi ozelden tehditleri mi savuruyon?
Kokanin ozel mesaji:
"Sen buraya magandilik yapmaya geldiysen senin ömrün az bu forumda. Benim üyelik tarihime bi bak. Sen efendi ol önce. GS'lilere yalakalikla biyere varamazsin. Asil saygisiz, maganda ruhlu olan sensin!!!"