Hakan costu anasını satim =)
Bide o son dakkada boş kaleye atabilse 4 gol atıcaktı bu da milli takımdaki bi maçındaki en fazla attıgı gol olcaktı galiba
bu arada Moldovada 7 numaralı adam Messiye ne çok benziyo yaw sizcede öyle degil mi =)
ya ben bide ilk golü görmedim nasıl izleyebilirim :(