Herkese Şimdiden Teşekkürler...
Arkadaşlar Benim Sorunum Çok Acayip Belki Güleceksiniz Ama Harbiden Çok Acayaip...
Ben Fifa 07'yi Yükledim...Oyun Oynarken Hİç Bi Sorunum Yok...Ancak Oyunun Menü Kısmı Öle Yavaş Ki İnanın Kafayı Yersiniz...REsmen Delirtir Adamı...Çok Yavaş Hareket Ediyor...Ama Oyunda Bi SOrun YOkdu...Bende Nvidia'nın Sitesinden Es Son Driver'ı İndirdim...Tam Sevindim Oldu Derken Oyunu Bi AÇtım Ekranın Yarısı Gözüküyo :DDDD...Daha Sonra Başka Oyunlarıda AÇtım Aynı Sorun Devam Ediyo...Bi YArdım Ederseniz Çok Makbule Geçer Lütfen Arkadaşlar...