arkadaşalr bu sorun peste de oluyordu ben bunu ekran yenileme hızını 60 hz yaparak hallediyordum...
ama fifada ne yaptıysam düzelmiyor..
çözünürlükle,ekran hızıyla,overclockle vs herşeyle oynadım hiç bişey değişmedi..
hiç titremeden bu oyunu nası oynıcaz yaw..