SirEren Forma yapmaya nihayet bende başladım ve ilk formamı bitirdim hiç biryerde göremediğim barcelona kaleci formasını yaptım birazda kafamdan tasarladım işte ilk formam yorumlarınızı bekliyorum... (sıradaki Çalışmam Barcelona Sarı Forması Olacak)
fifaslan07 ilk forma icn gayet gsl olmus ama formanın önundeki ve çoraplardaki nike logosunu biraz kucult sortlardaki cizgiler kareli olmus onuda daha ii yapabilrsin
__xxXxx__ 2.üyelik alıp yeni bir sayfa açmak için ideal bir ortam :D:D:D: söyle bakalım hangi eski üyesinnn :zuahasd:D:D :
SirEren kullandığım temp forumdun başında var yeni başlayanlar için temp felan yazıyo bu arada formayı güncelledim
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: by_EreN kullandığım temp forumdun başında var yeni başlayanlar için temp felan yazıyo bu arada formayı güncelledim ama orada yakalı falan temp yok. sendeki farklı yaka kısmı da war
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: by_EreN zaten yakasını kendim koydum biyerde psv nin forması vardı onun yakasını aldım... saol dostum çok makbule geçti :D bişey daa sorucam bu son emin ol :D o sabit konudaki tempin üzerinde yazılar boyutlar yazıyo onları eraser tool dan mı yaptın yoksa başka yöntemmi?
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: by_EreN zaten yakasını kendim koydum biyerde psv nin forması vardı onun yakasını aldım... bu hareketin hiç hoş değil arkadaşım sormadan bana ait formaları editlemişsin ama yeter artık ben hangi birinizle uğraşıcam yahu azıcık kendi yaptığınız çalışmaları uğraşsanı ordan burdan almasanız....
_FT_9 Wedo_R_ senin formanı aldığı ne belli ama senin formandan aldıysa tabi hoş değil formayı yapan arkadaş ilk deneme için çok güzel banada öğret şu işi ben yapamıyorum:)
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 Wedo_R_ senin formanı aldığı ne belli ama senin formandan aldıysa tabi hoş değil formayı yapan arkadaş ilk deneme için çok güzel banada öğret şu işi ben yapamıyorum:) nerden belli ben sana söliyim o aldğı psv forması wedo_R_ nin :D
SirEren ben senin formanı editlemedim valla temp koymuşlar ona yaptım senin formanla alakası yok sadece biyerde psv vardı onun yakasını aldım dahada bişi yok abi her gördüğün formayı kendinin sanma lütfen ama sada hak veriyom okadar çok forman varkii
bilall ben de kit raptor 2gk var da formaları nasıl alcaz resmi farklı kaydet dedim olmadı bi zahmet söylermisiniz be kardeşler :o
borisdinho Orjinal Mesajı Yazan: by_EreN Forma yapmaya nihayet bende başladım ve ilk formamı bitirdim hiç biryerde göremediğim barcelona kaleci formasını yaptım birazda kafamdan tasarladım işte ilk formam yorumlarınızı bekliyorum... (sıradaki Çalışmam Barcelona Sarı Forması Olacak) bayağı güzel olmuşş