Pes le fifayı kıyaslamayın artık yeter bu fifa yüzünden 2 tane klavye kırdım. 2 sene önce:)Tamam fifa vbar oynuyorum.. ama ben fifayı zevkle oynayamıyorum çok saçmalıklıklar var..
Fifa oyununda Pes deki Estetiklik yok.. Fifa oyun Şeklini geliştirmiyo nerde pes ten üstünmüş. düşünün pes lisansız olmasına rağmen Fifa yı her yıl geçiyo.
Bide Lisasli olsaydı menü daha süper olsaydı grafikler geliştirilse bide lisanslı takımlar olsa. Fifa oyunu Utncından Kimsenin yüzüne bakamaz..:D