pasha06 Beyler attığım guzel bir golu sizinle paylasmak istedim...yorumlarınızı beklerim... Newcastle - west Ham United macında owen show yapmıstım, 6-0 bitmisti mac :) işte linki : http://www.metacafe.com/watch/261319/fifa_07_newcastle_west_ham_united