SELAM ARKADASLAR hayirli ramaazanlar dilerim öncelikle. bende bi sorun var ben almanca fifa aldim ve arkadasin tiket fiyatlari yükselten dosyayi indirip ekledikden sonra oyuna giris yapmak istedigimde dil seciminde garip seyler cikdi ,,isvec isvicre ingilizce... bunlar bende olmayan diler oldugu halde cikdilar ve mecburen geri cevirmek zorunda kaldim . kisacasi arkadasim varmidir bir yolu sunu almanca oyununa göre ayarlamak icin bir programm? tsk ederim