Silent Scream ''Football Manager is running dangerously low on memory'' slm 2. seneye yeni girdim 3 dür 2.seneye başlarken böle oluyor. menüden load deyince bu hata cıkıyo 2. acışımda neden oluyor bir yardım edinnn
Silent Scream Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko kaç lig seçili? serie a laliga türkiye süper ligi ve alt ligleri yok bunların database:small durumda ayrıntı da yok 2.sene bu sorun oluyor:(
Shevchenko sen bide şu programı indir ve çalıştır save game cleaner http://rapidshare.de/files/12221134/FmSaveGameCleaner-06.rar.html ayrıca, c'deki boş alanada dikkat et! birde sanal bellek ayarlarını aynı aşağıdaki gibi yap
Silent Scream C de 25 gb boş yer var sanal bellek degerini önceden büyütmüştüm tam gösterdiginin 2 katını vermiştim ama sorun devam etti bende buraya sorayım dedim. savegame cleaner ı kurdum azcık bile fayda etmedi yamalardan felan olabilir mi acaba
Shevchenko Hayır ramla hiç bi alakası oldugunu sanmıyorum İki hafta sonra 07 cıkıyo zaten, onu bekle derim
Silent Scream Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Hayır ramla hiç bi alakası oldugunu sanmıyorum İki hafta sonra 07 cıkıyo zaten, onu bekle derim öle yapıcam yardımın için teşekkür ederim..