beyler bna iyi man die bi arkadas pmden anlatmıstı
onun yazdıklarını buraya ekliorm
ben deniorm ama oyuna girerken hata verio
3. forma ekleme:
Gerekli programlar (programların nasıl kullanıldığını biliyorsun herhalde, elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım)
1- Eagraph (scn forumunda var)
2- Unidb (googleden aratıp bulabilirsin)
3- Kitraptor (wedonun forma konusunda var)
4- Fifa07 unlocker yaması (belgelerim\fifa07 klasörüne kopyalanacak) (Scn dosyalar bölümden)
5- 07 menu working prg (http://www.fifa.imro.pl adresinden indirebilirsin)
fifa07 databasende hiçbir türk takımının kaleci ve 3 ncü forması yok
(fenerbahçenin id no 326) fb için anlatıyorum, en istediğin takıma yapabilirsin, id sini değiştirerek tabiki)
0 home forma
1 away forma
2 kaleci forması
3 alternate forma
sanırım sıralama bu şekilde
1- Eagraph prg.ile fifa07 data klasörünün içinde zdata ile başlayan dosyalardan herhangi birisini (ben zdata9 u açtım)
açıyorsun, sol tarafta formalar, pankartlar v.s.gelir, herhangi bir formanın üzerine gelip yukarıda exportu tıklıyorsun,
masaüstüne export yapıyorsun, daha masaüstüne attığın dosyada (dosya ismi sanırım t75_0_326.fsh şeklinde olacak, bu dosya ismi örnek 326 değil de başka bir takımınki de
olabilir, buradaki 0, home forma olduğunu gösteriyor, sen dosyayı yeniden adlandır deyip 0 ı 3 yapacaksın alternate forma için,
kaleci forması istersen 2 ), . Eagraph ı tekrar açacaksın aynı yolla zdata dosyasını açıp az önce export yaptığın
yerde import seçeneği var onu seçeceksin, masaüstündeki t75_3_326.fsh (alternate forma) ve t75_2_326.fsh (kaleci forma) dosyalarını zdata içine imporlayacaksın. Eagraph ile işiniz bitti artık kapatabiliriz prg.
2- Unidb ile fifa07\data\cmn\fifa.db dosyasını masaüstüne export yapıyorsun, ms access formatında yapıyor bu prg. ,
Daha sonra export yaptığın dosyayı açıyorsun, orda bölümler var, reward bölümünü açıyorsun, aşağıda kit ile başlayan
satırlardan herhangi birindeki takım id si gördüğün yerleri 326 yazarak değiştiriyorsun kaydediyorsun
çıkıyorsun bu bölümden, (Bunu yapmamızın nedeni oyunda bazı takımların 3 ncü formaları var, unlocker yaması ile bunları
aktifleştiriyoruz, 3 ncü forması olan takımlardan birisini 326 (Fenerbahçe) ile değiştiriyoruz.)
Teamkits bölümünü açıyorsun 326 takım id li satırları buluyorsun en başta 326 onun yanında
0 yazan ve 1 yazan iki satır görürsün (bu 0 ve 1 ile home ve away formalarını belirtiyor gördüğün gibi 2 ve 3 nolu
formalar yok) 326 0 ..... diye devam eden satırın en başındaki yere sağ tıklayıp (satır komple siyahlaşıyor)
kopyala diyoruz sayfanın en altına inip bu satırı kopyalıyoruz, 0 yazan yere 3 yazıyoruz
(kaleci forması da eklemek istersen kopyalama işlemini bir kez daha yapıp 0 yazan yere bu sefer 2 yazacağız)
böylece 326 (fenerbahçe) için teamkits bölümünde 4 tane satır açmış olduk. Yani home, away zaten vardı,
kaleci ve alternate formaları da biz dataya yazmış olduk.
Daha sonra dosyayı kaydedip çıkıyoruz ms access den, unidb yi açıp import diyoruz, üç tane bölüm çıkacak karşına ilkinde
ms access dosyasını seçiyoruz, diğer ikisinde fifa07\data\cmn\fifa.db dosyasını seçiyoruz, import diyoruz, işlem bitince
ok deyip unidb yi de kapatıyoruz.
3- Artık 326 fenerbahçe için alternate ve kaleci formalarını database eklemiş olduk, kit raptoru kullanmayı biliyorsundur
herhalde, (kitraptoru yükleyip, takım kısmından fenerbahçeyi seç, takım isminin altında importlayacağımız forma yazar onu seçiyoruz (home, away, gk, third) load bitmap den formayı seçip importla, işlem bitince yukarıda run fatbuilder i çalıştır, tamam çıkasıya kadar bekle, forma eklendi...
4- Minikite gelince forumda wedo nun fifa07 yama bölümündeki forma konusunda var minikitler, 07 menu working prg.ile
yükleyecez
alıntıdır