nebula233 Arkadşlar benim fifa 07 ağır çekim gibi.neden böyle bişey oluyo acaba?Bu problemi yaşayan oldu mu hiç? sistem:amd64 3200, 512mb ram, ati x1300pro 256mb, Bi yardımcı olursanız çok sevinirim.
nebula233 grafikleri ne kadar düşürsem de farketmiyo, aa denemedim ama onunda olacağını sanmıyorum.fear'ı bile baya iyi grafiklerle oynuorum ama fifa07 de neden böle oluo?
_FT_9 Arkadaşlar bu aa nedir bi söylermisiniz benim başıma hiç böyle bi sorun gelmediği için bilmiyorum.